петък, 7 септември 2012 г.

Just in love with you...

Защото сме различни. И защото рядко ме разбираш. А аз теб? Почти никога. И защото обичаме да си похапваме заедно, и защото те харесвам дори когато ти самият не се. И защото, когато дойда гримирана не казваш нищо и чувам, че съм красива едва когато изтрия и последната следа от грим по лицето си. Защото си като слънчеце, когато се сгуша в теб, а навън е тъмно,студено, а ти грееш така силно... Толкова топло ми е само с теб. Защото обичаме да гледаме филми заедно. Хубаво е да сме ги гледали преди това по отделно, за да знаем как свършват... Иначе е почти невъзможно да разберем. Признай,че съм права. Кога за последно догледахме някой филм? Остави това. Защото винаги, когато стане време да се прибирам ми се струва, че още половин час сгушена в теб е единственото нещо,което желая. Защото в теб видях това,  което наистина търсех. Ето, това са само няколко причини от хилядите, заради които те обичам...

Няма коментари:

Публикуване на коментар