вторник, 29 май 2012 г.

Честит рожден ден на Брат ми. :)
Най - специалния човек в моя живот.
Пожелавам му да е толкова щастлив, че да се чуди дали няма да му се случи и нещо лошо за разнообразие. Да е толкова обичан, че да му се налага да се крие за да остава понякога насаме със себе си, с мислите си... Да среща все хора, които ще оценяват разума и потенциала му. Да има малко, но истински приятели. Да срещне любовта на живота си. Да обиколи поне 10 страни от света. Да постигне нещата, за които мечтае най - много. Усмивката да е винаги на лицето му.  Разбира се, че му пожелавам пари, но нека това не бъде негов приоритет. Парите са като голяма лупа, която деформира действителността и придава на вещите стойност, каквато всъщност нямат. Дано е все толкова разбран към мен. На себе си ще пожелая цял живот да е до мен. Да ме пази, както винаги е правил. Да е до мен дори когато не съм права, когато съвсем не заслужавам подкрепата му. Така, както аз бих застанала до него. Благодарна съм за всичко, което е направил за мен. Благодарна съм, че го има, защото изцяло на него дължа това което знам, това в което съм се превърнала. Обичам го. Повече от всичко. Повече от всичко на този свят. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар