понеделник, 26 декември 2011 г.

Тайно го правя...

Иска ми се да не мисля за бъдещето, но тайно го правя. Тайно, без никой да знае се сгушвам вечер в леглото си, в тъмното. Сгушвам се в мислите и мечтите си... Сгушена там мечтая за теб и за времето с теб. Колко ли време имаме да се радваме един на друг? Сами ли ще се нараним или някой друг ще има вина за това? Ще страдам ли? Ще съжаля ли, че съм те срещнала някога? А ти? Ще пожелаеш ли да ме забравиш? Попитай ме сега и ще ти дам отговор, който не бих дала на никой друг. Бих хванала ръката ти. Бих я стиснала много силно. Бих ти казала, че искам да прекарам с теб най - прекрасните моменти, най - нежните мигове... Бих искала да те обичам, колкото ми позволиш... Лъжа ли ще е? Ти ли ще ме помолиш да спра да те обичам или аз сама ще тръгна в посока обратна на твоята? А ти ще ме последваш ли по моя път или ще ми обърнеш гръб, оставяйки ми само сладки спомени? Иска ми се да не мисля за бъдещето, но тайно го правя...

Няма коментари:

Публикуване на коментар